Je váš výrobek po záruční době a začal vykazovat nějaké vady? Nevadí!

Na naše výrobky poskytujeme i pozáruční servis.

Pokud by některý z vašich produktů LOLA po letech zasloužil pořádný servis nebo přestal správně fungovat, váš výrobek k nám můžete zaslat na pozáruční servis. Podíváme se na to a domluvíme se s vámi na dalším postupu, který vám bude nejvíce vyhovovat.

Jak postupovat?

Pokud máte o pozáruční servis zájem, napište nám na info@lola.cz, ať se předběžně domluvíme.

Své produkty zabalte tak, aby se při přepravě nepoškodily, do balíku nám vložte papír, kde popíšete, co je s výrobkem špatně a kontakt na vás (fakturační a doručovací adresu, telefon, email) a zašlete nám jej na adresu:

Miroslav Lukáš - LOLA

Holická 31/546

779 00 Olomouc

Česká republika

Jakmile nám bude balík doručen, produkt rozebreme a zjistíme, kde je závada. Navrhneme řešení (jedno nebo více) a spolu s cenou vás budeme kontaktovat. Pokud se domluvíme, pustíme se do servisu, vyřešíme s vámi platbu a zašleme vám zeservisovaný produkt zpět.